thumb image

Vacature Receptie / Secretariaat (20 uur)

18 september 2024

Werken in een sportieve en informele omgeving? Spreekt allround bezig zijn bij de receptie en op het secretariaat van een golfvereniging je aan? Golfclub Anderstein wil het team versterken met een

Werken in een sportieve en informele omgeving? Spreekt allround bezig zijn bij de receptie en op het secretariaat van een golfvereniging je aan? Dan zijn wij op zoek naar jou.

Golfclub Anderstein wil het team versterken met een medewerker Receptie / Secretariaat (ca. 20 uur)

Je werkplek is in het clubhuis van Golfclub Anderstein in Maarsbergen; het hart van de vereniging en het jaarrond toegankelijk voor leden. Dat betekent dat je dagelijks contact hebt met leden en gasten van de vereniging. Je werkt afwisselend in de front en de backoffice en daarbij hoort ook dat je gemiddeld twee keer per maand een dag in het weekend werkt.

Naar de informatie over deze vacature (klik)