Anderstein Open

Zaterdag 17 augustus is het zover, op de prachtige fairways van Golfclub Anderstein zal de eerste editie van het  Anderstein Open plaatsvinden. We zijn verheugd met een mooi deelnemersveld! (Startlijst Anderstein Open 2024)   Te midden van het schilderachtige landschap, waar de Utrechtse Heuvelrug de connectie maakt met de Gelderse Vallei, ontvouwt zich een golfevenement met de juiste mix tussen plezier en spanning.

De 27 holes zijn verdeeld over karakteristieke lussen die zich kenmerken als een van de moeilijkste van Europa.

Wij nodigen je van harte uit om deel te nemen aan het Anderstein Open ’24, een eendaagse competitie die ontworpen is voor heren met een handicap van 12 of lager en dames met een handicap van 15 of lager, die allen vanaf de backtee spelen.

De aftrap van dit toernooi start met een dynamische shotgun start en de lunch wordt verzorgd.

Na afloop zal de organisatie de deelnemers om gezamenlijk met de deelnemers en alle vrijwilligers terug te kijken op een pittige, uitdagende dag. Gezamenlijk genieten wij dan van een aperitief en uitgebreide fingerfood en bites, terwijl wij de winnaars eren met de champions cup en de Tom de Booij-trofee.

We kijken ernaar uit je te verwelkomen en samen deze onvergetelijke dag te beleven.

Datum: zaterdag 17 augustus 2024
Baan: Golfclub Anderstein, lussen A, B en C
Spelvorm: Strokeplay, 27 holes aaneensluitend van de backtee (Wit/Blauw)
Starttijd: 10.00 uur (shotgun start)
Handicap-eis: Heren hcp <= 12
Dames hcp <= 15
Leeftijdsgrens: Vanaf 16 jaar
Inclusief: – koffie/thee bij ontvangst
– gebruik drivingrange ballen
– lunch door de baan
– uitgebreide aperitief
Prijsuitreiking: Direct na afloop van de wedstrijd

Deelnemers ontvangen 5 dagen voordat de wedstrijd begint alle informatie, waaronder de startlijst per email.

Startlijst Anderstein Open 2024

Klik hier voor het Anderstein Open Wedstrijdreglement